Våre treningskategorier

Tabata

Her finner du økter som består av 8 runder med 20 sekunder arbeid og 10 sekunder hvile.

hjemmetrening mage og kjerne
Mage - kjernemusklatur

Her finner du økter som utfordrer mage og kjernemuskulatur.

Hjemmetrening styrke
Styrke

Her finner du treningsøkter for hele kroppen, og økter med fokus på enkelte kroppsdeler.

Trening for rullestolbrukere
Trening for rullestolbrukere

Her finner du økter som er tilpasset rullestolbrukere. Fokus på sirkulasjon, styrke og kondisjon.

Stretching

Her finner du økter du kan bruke som nedtrapping etter annen økt, og/eller økter med stretching som har som hensikt å øke mobilitet i ledd.

tren med kettlebells hjemme
Kettlebells

Trening med kettlebell tvinger hele kroppen og kjernemuskulaturen til å arbeide på en dynamisk måte som gir både styrke, kondisjon.

Spinning hjemme
Spinning

Her finner du spinningøkter som er tilpasset i 3 ulike nibår. Nybegynner, middels og erfaren.

Familietrening

Her finner du økter som passer for hele familien.

kontortrening
Kontortrening

Her finner du øvelser for deg som jobber på kontor. Styrke og stretching med fokus på rygg, nakke, skuldre og håndledd.

Stor, stolt og sporty

Her trener du med søstrene Hanne og Torunn, som er stor, stolt og sporty. Økter med egen kroppsvekt og strikk.

Tren 4x4 hjemme
4x4

Intervalltrening med høy puls for å øke hjertets slagvolum.

Aerobic

Aerobic passer for deg som ønsker en morsom og effektiv måte å trene din kondisjon og koordinasjon.

tren hit hjemme
HIIT - High intensity intervall training

Intervalltrening hvor øktene er korte og intense. Arbeidsperioder fra 20 til 90 sekunder.

Boksing

Boksing kan enkelt utføres hjemme i stua med ei sofapute. Effektivt treningsform for å øke utholdenheten, styrke armer, rygg og kjernemuskulatur, samt sette fart på fettforbrenningen.

Senior trim

Her finner du treningsøkter som er tilpasset deg som er senior. Styrke, balanse og kondisjon.

hjemmetrening med yoga
Yoga

Yoga er kroppsøvelser hvor vi bøyer og strekker, samt utfordrer kjernemuskulaturen. Bevegelsene utføres rolig, i samklang med pusten. 

Tredemølle

Aerobic passer for deg som ønsker en morsom og effektiv måte å trene din kondisjon og koordinasjon.

Zumba

Zumba kombinerer kondisjonstrening, balanse og fleksibilitet med herlige latinamerikanske rytmer.

Tren styrkesirkel i stua
Styrkesirkel

Her finner du treningsøkter som utfordrer både styrke og kondisjon. Øktene er delt opp i ulike tidsintervaller. Styrkesirkel finnes både som trening med egen kroppsvekt, og med ytre vektbelastning.

Tren med baby hjemme
Gravid - Mor og barn

Her finner du treningsøkter som utfordrer både styrke og kondisjon. Øktene er delt opp i ulike tidsintervaller. Styrkesirkel finnes både som trening med egen kroppsvekt, og med ytre vektbelastning.